Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Anna - 9 juni 2009 22:38

Varför måste de alltid vara så här????

Har nog aldrig vare så här ärlig som ja nu kommer å vara...

Vet inte ens om Han kommer att läsa detta..

men ja hatar tystnaden... 

va gör ja för fel?

ja tycker om den här killen så mycke...de gör ja verkligen...

har haft tid å funderat en hel del på vad ja känner för han...å dom gånger ja ha träffat han ha ja funderat...

han är den mest underbara, finaste kille ja känner...

ja blir så glad av att se han...

när ja är med han så har ja upptäckt att ja beter mig som en fnittrig 12 åring...ja skrattar åt saker som inte ens är kul...

jag vill aldrig åka hem därifrån...ja drar ut på de i de sista...

hatar verkligen å lämna han....

ja kan titta på han i evigheter, när han sover eller är vaken...

ja blir alldeles varm av att se han.. att tänka på han...

ja drömmer om han på nätterna, ja tänker på han på dagarna...

nu önskar ja bara att ja får ett svar från han...

jag vill verkligen försöka igen...

jag har inte mycke förhoppningar, jag vet inte ens om jag är en person som man kan bo med...

ja ha aldrig haft ett långt förhållande...

ja är kass på matlagning...

kan egentligen inte komma på nåt positivt med att vara ihop med mig...

ja ha ju ioforsig aldrig vare ihop med mig....

men men... ja.. ni som känner mig vet ju vem han är..

å ni andra.. nope.. tänker inte säga nåt....

känner att de måste bli en vändning snart....

antingen går ja å hoppas resten av mitt liv.. eller så ger ja upp...

av alla försök så är kanske de här ett av dom sista...

vet inte vad ja annars kan göra....

ja ha sagt de till han, jag har smsat, jag har skrivit ett brev....

vet egentligen inte va ja ska ha ut av att ja skriver de här....

men ni som funderar på hur de rör sig i min hjärna.. här ha ni svaret...

ni som inte kan prata med mig...

ja.. man gör mycke konstiga saker när man är kär...

nog för ja trott att ja vare kär tidigare.. men de ha inte vare på långa vägar i närheten av de ja känner nu...

då ha ja kunnat gå vidare...

nu griper ja efter varje lilla hopp....

ja ja...


sova nu... ska upp om 6 tim....ca


härligt...






Av Anna - 9 juni 2009 17:59

de är ja de... finns ingen energi alls..

men nu kliar de bara i ögonen å ja snorar.. så de lutar åt nåt allergeriskt...


idag blev de sallad till middag...

ja å syster va å handla så de blev lufttorkad skinka, mozzarella, avokado, tomat, gurka, sallad, paprika, fetaost, ärtskidor...mycke gott...

finns kvar så ja kan äta fler dagar.. inte av mozzarellan då... men den kan man ju köpa till..

imorn ska syster laga gravad lax med dillstuvad potatis...

ja kommer att få problem efter freda då hon flyttar ut till ulvön...


ja kan ju inte rekomendera att försöka ta livet av sig med en brödkniv... å absolut inte att skära sig i fingret istället för handleden...

duktiga ja skulle skära brödet men på sista baguetten råka ja ju då skära mig i fingret..

blev ganska djupt...

men tur man har en plåsterväska :)



men de kommer at bli mer plats här hemma.. då soffan åker...

ja ha fortfarande inte bestämt vilken soffa som ska bort..

fast nu lutar de lite åt skinnsoffan...

den blir ju hiskelig varm där ute..

måste isåfall fixa nåt överdrag på den...

har ju en massa filtar....


ja få se hur ja gör...


fick ett tack kort idag, av sötaste sixten...

jätte fina bilder på han...



Av Anna - 9 juni 2009 12:17

Ja hoppas på de sistnämnda....

fy va seg ja vare idag.. somnat om hela tiden... så kl hann nästan bli 12 innan ja klev upp.. illa...

men vakna första gången vid 6 som vanligt....


nä känner ja mig inte alls pigg..

ha gjort the å rostat... men är egentligen inge hungrig...

ont i nacken, snorar, de rinner ur ögonen, å ja skakar....

fast ja fryser inte lika mycke å ja ha ingen feber,

kroppstempen ligger på 36,2

hmm...

ha absolut inte tid å bli sjuk.. ska ju baka imorn...

så idag blir de bara till å sitta inne å kurera sig....


eller.. lär nog kanske gå ut på balkongen....

bara de slutar rinna ur ögonen.. ser ju ut som ja gråter... he he...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards