Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Anna - 6 juni 2009 23:38

mmm.. vare å hälsat på en vän.. pratat en del igen.. inte helt fel...

är hemma nu å inväntar 2 slaget.. blir till å köra hem folk inatt igen...

samma som förra helgen....

trevligt...


håller på å fysa ihjäl känns de som oxå.. är typ jätte kallt... termometern i bilen stod på 6 grader nu när ja körde hem....


inte bättre av att ja lämna balkongdörren öppen till katterna...

men men.. sitter under filten nu å drömmer om att nån kan hålla om mig å hålla mig varm...


ja ibland vet man inte om de vore bättre om man bodde i en mindre stad.. så man inte fick veta va vissa folk gör...

men men.. samtidigt är de sött att dom tänker på mig...


nä.. ta mig till badrummet å kolla varför avloppet luktar kiss....

de stinger alldeles för mycke..

hatar mitt badrum.. men inte få man nån hjälp....

grrr...dåligt av mitt hyresbolag å inte göra nåt...


men först ta å tina upp....

tur man ha värme i bilen iallafall :)



Av Anna - 6 juni 2009 14:42

inge bakis idag iallafall..

bara trött å frusen....

men går man å lägger sig utan att stänga balkongdörren så får man skylla sig själv...

ja ja.. men är inte bakis idag.. bara ont i benen.. är nog träningsvärk efter träningen igår.. ha börjat med ett nytt träningsprogram som 'är mycke benövningar.. även magen känns de i.. gjorde även en ny övning för den.. he he...


men annars hade ja kul igår iallafall.. :)

bara tråkigt man fick fara hem å sova ensam... eller katterna sovde ju i sängen men hade velat ha en människa brevid.....


nä.. leta nån mat kanske?

ha bara äte mackor å jordgubbar idag,...

undra om nåt är öppet då de är nationaldagen?



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards