Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Anna - 27 maj 2009 21:56

Såg nyss på greys.. å de va såååå vackert....

så nog kom de tårar alltid....

sen börja ja tänka på mig å mitt liv, då kom de några till...


undra om ja ska orka engagera mig nå mer eller om ja ska strunta i allt...

fortsätta till hösten...

känns som om de inte ger så mycke just nu ändå...

ja jag få se...

de som sker de sker...


nu är de fråga olle.. sen girls of the playboy mansion...

om man ändå hade de så...

bodde på ett ställe där man får göra precis vad man vill...å inte behöver oroa sig för ekonomin...

ja,. drömma kan man ju alltid...




Av Anna - 27 maj 2009 16:19

Tro inte ja handlat så här mycke på länge.. å ändå va de inget mat...

handla de mesta nu till mitt storbak...

tjejerna på mitt gammla jobba har ju lejt mig å fylla deras frysar... så nu äntligen kom ja mig för å skriva ner allt ja ska ha å sen fara å handla de oxå...

ja hann innan alla sluta vid 4...skönt...

eller prick 16.00 gick ja ut från affärn.. inte så illa med shopexpress... så länge man slipper kontroll...

handla bara 3 kg smör, 5 kg mjöl, 26 ägg, 4 kg socker...de va väl dom stora sakerna.. sen va de en massa smått oxå...av de ja inte hade hemma redan...

fast detta är bara till dom 3 önske kakorna..

sen fick ja ju fria händer med... nån som har receptet på de? he he



så nu blir de snabb rensa å sen börja baket...

måste se till å ha lite plats i frysen oxå eftersom ja lär inte baka klart ikväll.. ska ju göra 3 av allt.. sen ska väl en del kakor kallna lite snabbare.. :)


ska inte glömma att ja har en bakmaskin...

den lär ja ska använda flitigt... om ja inte gör som vid jul... tog fram den men glömde sen bort den.. ha ha..

de är ja de :)



Av Anna - 27 maj 2009 13:22

hmm.. blev uppringd av ett företag idag...

ja mailade dom i söndags.. så få se vad som händer nu...


hmm.. ja måste bättre mig i min planering...

idag blir de å skriva handlingslista inför baket, å sen få ja se om orka fara å handla sen.. eller om ja gör de imorn...

imorn ska ja ner å klaga på bilen.. se vad som händer då...

den är ju fortfarande så där knäpp...

less bli man...


hmm.. undra om ja missat nåt?

fixa modemet ska ja börja med nu iallafall...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards