Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Anna - 24 maj 2009 21:19

Har umgåts med min syster hela dagen idag...

inte så ofta vi gör de nu.. hon är å flyger åt de ena hållet å ja åt de andra...

men de börja med att vi for upp på örnexpo igen, ja träffa en kompis från en annan stad, kul å träffa han, va ett tag sen, inte så ofta vi ses..

så vi va där tills dom stängde eftersom hans tjej ställde ut..

sen for vi hem till mamma för de va tänkt vi skulle lägga klart golvet, men då hade dom fixat de tidigare...

så ja lyckades äntligen få batterier i kameran så nu har ja fixat lite bättre bilder..

fast min kamera är lite knäpp.. använder ingen blixt å sen tar den 2 kort, fasten ja bara trycker 1 gång, spela ingen roll hur ja ändrar inställningar...

knäpp kamera.. få önska mig presentkort på elektronik affär när ja fyller år så få ja köpa en ny...


är ju inte så långt dit...

huvva.. gammal man börja bli...


men iallafall.. nu har vi gjort grönsaker å dipp, syster ha gjort egen tatziki oxå kollar vi på x-man...

så de är verkligen en hel dag med syster.. men får passa på innan hon åker ut till ulvön å jobbar...


ja kanske borde orka läsa igenom de ja ha skrive...ser på vissa inlägg att de är rätt så snygga stavfel.. men orkar inte...

ni får ha överseende med dom :)


Av Anna - 24 maj 2009 01:45

va hem till mamma nu ikväll å la golvet i vagnen...

måste berömma mig själv att de gick så bra å få till bitarna, helst då ja aldrig lagt sånt där golv tidigare...

sen hur de blir när man kör med vagnen återstår å se...

ska ju dit lister å sånt med.. men så långt borta är inte vagnen nu...

känns skönt....

golvet är rigtigt snyggt.. inte så fasligt dyrt heller...ca 210 kr per paket..

nästan att ja vill ha det där ja bor.. fast inte i lgh...kanske i mitt framtida hus ja kommer å flytta till...

bara frågan om vart å när...för till hus vill ja en dag..


drömmer om Han nästan varje natt nu...

kan inte sluta å le när ja tänker på han...

ser han framför mig...

vill helst just nu bara krypa in i hans famn.. att vi ska hålla om varandra...

undra om de kommer å bli så nån dag???

jag hoppas på de iallafall...


nu blir de sängen å mer drömmar :)




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards