Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Anna - 17 maj 2009 20:15

ja, idag fick första kissungen flytta...

känner mig inte ett dugg lessen eller orolig...han somna i hennes famn innan dom skulle fara så han trivdes...

å de va som om han visste att han skulle åka med dom, för han satt vid deras fötter under större delen av tiden medans vi pratade...

så de känns bra, sen kommer ja ju att hälsa på han när ja åker dit..


på tisdag ska nästa få flytta...de blir hemkörning, då hon ska till en fd jobbarkompis åt mig i gerdal så...

då få ja samtidigt kolla in hur dom fått de efter deras renovering...

ska bli kul...


imorn är de först möte på kfg, sen träna, sen hem till mamma å lägga golv i husvagnen... nu när hon målat klart....

sen ska hon skura ur kylskåpet med.. se om de blir nå renare...

de står på vädring nu så...

ja man får se...


va å köpte mig en ny hårblås idag...

i fredags lyckades ja he sönder krogen ja hade min dra på så den åkte i golvet å lyckades slå sönder knappen som ställer in värmen, så den blåser nu bara kall luft...

ja ja.. tur man lyckats spara lite pengar så de gör inget nu om nåt sånt här händer...


nu blir de mys med katten :)

han ligger så nära mig han bara kan.. min lilla sötnos...

Av Anna - 17 maj 2009 02:22

de blev en festar kväll igen... nu med utgång på krogen...

men ja va nykter.. körde dit å hem...

å helt ärligt så va ja glad för de...

å sen.. va ska ja på krogen å göra?

va rätt så nära att ja va tvungen å nita en karl ikväll.. varje gång ja å min kompis gick för å dansa så va han där å skulle ta på mig överallt...nu sista gången så va han på väg i ansiktet mitt å då brann de..hade han inte hett upp armen så hade ja slage han i ansiktet...faan va less man blir då man gång på visar att ja inte är intresserad men han fortsätter...

ja säger då de...tur ja har killkompisar som ja kan stå brevid för sen väntade han ju på mig utanför dansgolvet.. men ja hittade en kompis vid spelbordet å då gav killen äntligen upp...

bara efter 2 timmar...sucka...

ja vi kom ju inte in på krogen förren hon va 00...


men annars har ja haft kul...

måste säga att de känns lite skönt att vara singel...iallafall när man får se vilka problem andra har...

ja ja..

fast ja tror nog inte ja skulle vara så...

inte som vissa iallafall...

men gillar man drama så är man ju duktig på att fixa de själv.. tydligen...

ja ja..


nä.. funderar på å skicka ett sms....

tror ja ska göra de med...


natti natt...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards