Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Anna - 19 april 2009 16:19

ja de är mycke sånt just nu känner ja..

väntan på pengar i slutet av veckan.. min sista utbetalning från företaget ja jobbade åt...

väntan på å höra om nåt jobb... jag hoppas..

vill inte gå hemma,...

vill ha jobb... må bra..få ägna mig 150 % på nån helt annat....

inte nu när de mesta tankarna går på om pengarna ja får in räcker till räkningarna, får jag leva utöver de?

nä fy oxå...


idag har ja ägnat 150 % på nån helt annat iallafall :)

ibland måste man få göra de oxå :)

undra????

är de lika bra å erkänna å hoppas på de bästa eller?

jag vet inte.. önska nån hade svaret åt mig...


ha sutte på balkongen i solen.. så de lär känns...

måste inför skaffa solskydd...

men får ju pengar först på freda så...

bara å le å se glad ut å vänta..


middags tid...

undra va man ska äta???

dagens problem...uscha...



Av Anna - 19 april 2009 10:03

Ja då vart de sönda igen....

ytterligare en dag med sol.. hur härligt som helst...

fast ja ha npg bränt mig lite.. svider lite i ansiktet... men de lär ju inte hindra mig från att sitta ute idag...

nu kan ja njuta av de oxå då jag har städat hela lgh å balkongen...

känns så skönt å vara klar...


ja får nog ta igen de ja sa tidigare.. de blev nästan en sån bra helg som förra nu igen :)

fast inatt fick ja sova hemma.. fick ju köra hem syster så.. men kvällen igår va inge sämre för de...

undra om ja borde tolka nåt där eller?

måste ta reda på de där nångång...


ha fått ett blåmärke på armen oxå...de syns inte så mycke men gör djävla ont när ja råka komma åt de...

de kan ha uppkomme då ja möblera om på balkongen själv...


nä.. leta nåt ätbart.. chips till frukost/lunch är nog inte så bra.. helst inte då ja försöker minska på midjemåttet...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards