Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Anna - 18 april 2009 16:05

de hoppas jag på nu.. va hem å bytte till sommar däck på bilen... så nu slipper man bry sig om de..

snälla sven hjälpte till.. som tur va..


kattungarna är ju så söta.. den gosigaste av dom är den enda som har ett hem än...

nästan så man har lust å skaffa en till.. men 3 katter blir nog lite mycke..

iallafall i en 1a...


har skickat iväg syrrorn å fixa middag oxå... dom fick ta min bil så får dom kolla luft i däcken oxå...

så får ja städa klart de sista här hemma...

sen är de sjutton i mig vårstädat så de heter duga...

undra hur lång tid de tar innan man fixat saker överallt igen då.. he he..


nä,. göra klart innan dom kommer tillbaka...


hittade förresten hyres kontraktet till min gamla lgh...hyran började på 1845...undra va den är uppe i nu?

Av Anna - 18 april 2009 11:06

sitter ja på min ny städade balkong....

blir så glad varje gång ja kollar ut å ser hur fint ja fått de...

att de ska vara så svårt under vintern å hålla snyggt...då blir de som ett stort rat förråd...

ja ja...


mindre glad blir ja när ja kollar in...ser ut som ett mindre bombnedslag....

men ska väl göra nåt åt de idag...ja måste...


blev att ja börja igår iallafall...

hitade räkningar från min första lgh.. dom behöver ja ju verkligen inte spara...

men de va kul å se hur lite ja betala i hyra där..

så skulle man alltid haft de...

1910 betala ja för min gamla lgh...inte illa..

den här är uppe i 3120 nu...


ska hem med lite saker till mamma idag oxå..

tänkte byta däck oxå men efter snöovädret inatt så tror ja vinterdäcken få sitta på att tag till...

va som lite halt å köra hem idag...

få se om man byter till veckan..


fick höra en sak igår oxå... ja hoppas att de inte är som sist...

uscha...

cancer är ett hemskt ord...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards