Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Anna - 16 april 2009 20:58

inte med nå jobb då men med städningen av balkongen..

ikväll så rensa ja å syster de som ska till tippen.. ja å mamma ska dit imorn...

så jag hoppas de blir fint väder så man kan vara där ute utan att frysa..

så jag vår sommra in ordentligt....


längtar så tills man kan börja grilla å sitta ute långa sommar kvällar...

va härligt de vore...


nu har vi fått iväg 1 kattunge.. den får återgå till rötterna :)

d.v.s där jag ha tage alla katter från...

så nu är de bara å hitta ägare till dom andra...

nån intresserad?



Av Anna - 16 april 2009 11:29

efter en helg med vänner så känns de alldeles för tomt här hemma...

de är hemskt...

ja vill inte ha de så här...

jag vill komma hem till nån...nån som tycker om mig.. nån som vill vara med mig...

kommer ja nånsin att få ha de så?


nog är man ensam då man inser att man ler för att personen brevid en snarkar å man inser att hur underbart de är med ljud....

att man har saknat de....


ja ja...

ner på stan nu igen snart.. work shops med kfg...

fast först luncha med en kompis...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards