Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Anna - 13 april 2009 21:51

ja de blev lite sånt idag..

en fd jobbarkompis kom förbi när ja höll på å städa balkongen så de blev att vi satt ute i soffan i solen å skvallra :)

inte helt fel... fick tankarna på annat iallafall...

prata om helgen å lite allt möjligt....


så ja får städa balkongen en annan dag...

fick iväg lite skräp å panten iallafall...


imorn blir de intervju kl 10 å sen västerhus...

så måste väl ta en duch ikväll...så man är fräch imorn å visar sig från sin bästa sida...



Av Anna - 13 april 2009 12:21

är de idag....

men än orka ja inte riktigt njuta av de...

är nog för att de är vanlig vecko dag imorn å ja måste fortsätta söka jobb...

hatar de...


vill kunna må bra så ja kan ägna mig å andra tankar å saker...ägna mig åt att planera min framtid.. hur vill jag den ska se ut...

men just nu orkar ja inte.. enda som finns i mina tankar är jobb jobb jobb...sen oron för kommer ja å kunna betala mina räkningar, kommer ja å ha råd med bilen å leva...

ska de bli som sist då jag inte kunde göra nåt...mina vänner fick lägga ut pengar om ja skulle göra nåt...

faan.. hatar detta...


men ska försöka ägna lite tankar på framtiden idag...

ska försöka å inte tänka på de andra...

ska ju ändå på intervju imorn...


nä.. ut i solen å njuta..ska ja försöka å göra...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards