Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Anna - 5 februari 2009 18:44

ja som tyckte febern släppte lite.. efter ja somnat några timmar idag..

men nu ha ja lagat lite mat å tog disken, sen orka ja inge mer...

sucka.. hatar å vara lågtempad.. kroppen min tål ju inte mycke.. en höjning på en grad å ja blir alldeles slut på.. illa...

men illamåendet har äntligen släppt...

inte helt då men mer än imorse...

ja bara hoppas ja känner mig pigg imorn så ja kan fara på jobbet...


ha kanske hittat min bil oxå? få se om ja far å kolla på den efter ja vare hos banken...

så man vet i vilken prisklass ja kan röra mig.. men få ja låna så mycke som ja vill nu.. så passar denna bil perfekt..

ja.. få väl se vad som händer till veckan...


nä.. fortsätta kolla på tv...

är ju värsta bilförarna ikväll.. skrämmande att såna ha fått körkort.. eller ha dom köpt de...

läste om de på aftonbladet idag tro ja de va..

skrämmande att de är folk som inte tänker längre...


Av Anna - 5 februari 2009 09:24

trodde verkligen ja skulle klara mig den här gången... men icke då...

vakna imorseå redan då kändes de inte bra.. men.. gjorde mina försök å ta mig upp å se om de skulle bli bättre.. men då man svajar av att bara ta sig till toaletten är de illa.

kolla febern å de hade ja...

sen började illamåendet oxå.. bara ja inte drabbas av magsjuka...

ha ätit lite fil nu iallafall.. så ja hoppas illamåendet släpper snart.. annars är ju fil lättspytt.. he he...


nä.. ja hoppas ja blir piggare idag så ja kan jobba imorn..

ja som ville ha ytterligare en månad utan sjukdagar.. men icke då..

ja ja.. bara de inte fortsätter..


he igång en film.. tänker då försöka å inte sova idag.. nog för de kan vara bra för å få bort febern.. men då ja mår illa ha ja ingen lust å vakn aå sen få springa å spy...

då är ja hellre vaken å försöker undvika de...


de snöar idag oxå.. ja bara älskar att bo här uppe..

lite kul är de när man läser bloggar från söder å dom pratar om vårkänslor å sånt..

he he..


nä.. dax å avsluta.. nu kommer en sån där våg av mer illamående igen..

inte kräkas..


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards