Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 28 november 2008

dålig dag...

Av Anna - 28 november 2008 13:48

va igen bra dag idag på jobbet...

de brast för mig.. ja sa ifrån å de sluta med att ja gick iväg å grina...

ja orkar inte med nå mer att dom kör över mig.. att dom inte kan fråga mig om ja kan göra nå annat..

nä. bara styra å ställa å sen när ja undrar va de är för fel att fråga, jamen de ha dom ju gjort.. enligt dom iallafall...

undra hur mycke skit dom pratar nu..om mig.. men ja orka inte bry mig,.. inte nu iallafall..

jag har helg.. ska skriva av mig detta sen ska ja försöka å inte tänka på de här förren på månda morron då ja ska prata med en på kontoret....

ja orkar inte vara kvar där nu..

de funka inte å jobba då dom gör så där.. de va bra i någr adar sen blev dom som vanligt igen...

bara för ja ha börjat med lite tyngre lyft å så betyder inte de att ja ska göra allt..

å sen, varför kunde inte personen i fråga själv komma å fråga mig då de bara va ett skynke emellan?

istället för skicka en person som står längre bort...

ja får dessutom höra att personen som skulle ha hjälp, klara sig så bra själv?

varför skulle ja då göra nåt?

de där va ju bara för at ja hade börja släppa lite å trodde att de skulle bli bra nu..

då kommer nästa käft smäll..

bara synd ja inte va beredd på de..

så sista timmen kunde ja inte jobba nå mer...

tog bara 50 min å lugna ner mig.. sen skulle ja städa bort oxå...

nog för ja skaka då med men ja va inte lika svullen runt ögonen så ja våga mig ut på verkstan igen...

ja hoppas så att de dfinns nå annat ja kan få göra.. men lagningen ha ja gärna kvar...


ja kan börja på svets igen senare då dom där ha gått i pension..

eller bytt...


nä.. nu är de helg å ja ska ha kul...

ha fått upp julsakerna med..

ha just nu bara 3 ljusnät ja inte riktigt vet vart ja ska sätta upp..

men ska nog hitta nån plats för dom med..




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards