Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Anna - 26 november 2008 20:56

ja.. ytterligare ett år jag är tidig med å byta gardiner.. men sen få man se hur snabbt pyntet kommer upp å julstjärnan.. men förhoppningsvis innan sönda...

känns skönt å ha bytt.. nog för ja gillar mina andra gardiner men denna årstid vill man ju ha nå annat...


måste ta å kolla igeom mitt gardinförråd oxå.. börja bli lite mycke, ha lite svårt å hitta de ja ska ha...

få lägga de ja inte använder i en låda i förrådet, nåndag flytta man väll till ett hus där man behöver en del gardiner...


trött är ja oxå.. ha haft fullt upp hela dagen...

men ha gjort bortr ytterligare en julklapp.. så nu är de bara till kusinerna kvar...

sucka..ja undra va vi ska ge dom...

ifjol fick dom presentkort till badhuset...


nä, få sova å drömma om va ja ska ge dom...


lägga mig på spikmattan en stund oxå tänkte ja..

har rätt så ont så ja måste börja med den igen..

ha väl å göra med att man ha börja med lyft på jobbet...men ja måste ju börja nåndag, ska ja börja jobba 75% på månda..


jo.. ha samlat lite vuxenpoäng idag med...

va på möte på banken å ha börjat pensionspara...

men ska börja i januari nästa år, då få ja full lön igen.. nu är de mest från försäkringskassan...

så nytt år så tar man nya tag..

måste börja spara en buffert till mig själv oxå.. ska ja nåndag hita ett hus är de bra å ha ett sparande..

å enligt hennes beräkningar ska ja ha en del pengar över när ja betalat allt..

känns skönt å ha sån beräkning... sporrar en å börja oxå..

iallafall för min del.. ja är så duktig på å slösa med pengar när ja har..

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards