Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Anna - 23 september 2008 14:14

ja,, nån som kommer ihåg de barnprogrammet?

är producerat 85..... men oj va ja gillade de...

ha köpt filmen, beställde den i söndags å den kom idag...

kul att den kom så fort...

men ska ta itu med å dammsuga här hemma innan ja ska se den...

ha inte orkat dammsuga på 2 veckor å de syns.. uscha...

fast de ser ut som ja inte städat på flera år...

är ju så bra väder nu oxå.. sol å härligt...

va på en promenad tidigare till stan men bara den korta promenaden gjorde att de kändes värre i ryggen.. men ha hämtat ut pillren nu...

fast ska nog vänta tills imorn innan ja börjat ta dom, för kan ju vara bra om ja känner hur de känns när ja ska till läkaren...

en dag mer eller mindre är ju som de är...


få man se om dessa piller funka..

för på apoteket sa dom att dom hade samma verkan som mina tidigare piller...

men ja hoppas dessa funkar på mig...

vill ju ta mig till jobbet nåndag....

fast, ska ändå vara ledig nästa vecka.. men få se om ja utnyttjar mina semester dagar nu eller om ja blir sjukskriven... men de ser vi imorn...


nä.. dammsuga va de..


Av Anna - 23 september 2008 09:44

visst ja kan förstå att dom ha fullt upp men att skriva ut recept över telefon å helst då dom aldrig ha träffat mig.. ska de verkligen vara så?

ja ja.. ska snart gå ner på apoteket å hämta ut mina piller å se om de bli nå bättre...

imorn ska ja få komma till en läkare på företagshälsovården för sjukskrivningen...

känns inte så aktuellt å gå på jobbet när ja ha ont..

men men.. ja hoppas de blir bättre....

finns ju som inge annat ja kan göra heller om ja skulle gå dit, alla uppgifter handlar ju om att lyfta...

så få se om ja tar de där om bröstförminskning imorn...

för å ta de med en okänd läkare på telefon vill ja inte...


nä, leta nå tuggbart i lgh....



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards