Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 september 2008

Av Anna - 16 september 2008 22:02

ja, man bli ju lite så när man läser andras bloggar...

läser om de dom skriver så då får man ju sina egna funderingar som man skriver ner...

sen undrar man ju, vem läser min lilla blogg??

vad vill dom veta?

nog kan ja gissa att dom vill veta hur mitt liv är.. men mer? eller nöjjer dom sig me de?

ja vem vet... inte ja..

inte så länge ingen säger nåt...


men för å berätta nå roligare..om allt nu blir som vi planerat så den 28 onde åker ja å J till tallin,...

de ska bli kul..

ja längtar...


då få ja nyttja några av mina semester dagar oxå...

skönt å få vara ledig lite...


blev lite less idag igen på jobbet..

vore de inte för att ja verkligen gillar att svetsa så skulle ja byta avdelning...

ibland bli ja bara så less då dom hittar nya jobb till mig innan ja ens är klar med ett..

visst är de bra då ja slipper tänka så mycke själv, men som exempel idag, bara för att när ja håller på å laga å går iväg en sväng för att de ska kallna ordentligt så de inte slår sig så hittar dom nytt jobb åt mig.. sen förklarar ja att ja måste göra klart lagningen innan så känns de som om dom blir lite sur..

men hallå.. ja vet inte hur många gånger idag ja ha sett dom stå å prata.. men de är säkert nå viktigt, som har med jobben vi gör, eller nya lokalen... säkert sånt som ja borde kanske vara med å lyssna på.. men när ja jobbar känns de dumt å avbryta bara för att ställa sig å lyssna på dom.. då kan dom ju hojta om de är nå viktigt...

ja ja... känns ju verkligen att man är tjej på en mans arbetsplats..

ska bli spännande å se hur många år ja måste hävda mig, jobba till 200 % å dom bli ändå inte nöjd...


ja ja.. ny dag imorn...


nu ha ja skrive av mig om dagens problem..




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards