Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Anna - 14 september 2008 16:16

jag å bilar verka inte funka så bra dessa 24 tim....

inatt så fick ja ju punka.. sen idag när ja va å bytte bil så går de kanon å köra hem, sen när ja stannar till utanför balkongen för å gå in å hämta lite saker som ska med till mamma så dör bilen...

då vill den inte starta sen..

så de va bara å ringa mamma å då berätta hon att hon hade råkat ut för samma, men de va bara å ställa bilen på laddning så ska den gå sen...

så nu står den på laddning...

sucka...

de bli då inte att ja hämtare min bil idag, då lär ju den gå sönder på nåt sätt.. sen skulle kanske mammas kille låna den i veckan så de bli ju bra de om nån kör med den..

så den få bli lite varm i kläderna innan ja tar tillbaka den.. he he...


vad ja längtar nu tills ja hittar en ny bil.. som är lite nyare än min 87:a....




Av Anna - 14 september 2008 04:32

de bide kanon kul..

vårat lag va ju bäst på å förlora.. he he..

av 6 spelade matcher förlora vi alla.. :)

men huvudsaken är ju att man har kul....

sen bidde de grillning å en massa kul.. sen börja folk droppa av å vissa for på krogen.. så vi stackare som va kvar bestämde oss att följa med...

så de blev att vi packa ut allt i vagnen sen drog vi på statt...

lite folk när vi kom men de blev mer å mer...

sen blev de full fart.. träffade en massa trevligt folk...

vissa lite trevligare än andra...


ja.. va säger man...

ja jag vet inte...

känns som... ja...han unviker mig, om ja inte går rakt på sak..

varför måste ni killar vara så besvärliga???

sen den andre personen.. som ja saknar så mycke...

ja, jag vet inte va ja ska säga där heller...

jag hoppas de löser sig....


sen då ja körde idag så blev att alla skulle hem.. så när ja hade kört hem sista å sen börja rulla hemåt, å nästan är hemma så vad händer..

jo, de smäller till å sen ryker de bak,

jag fick punktering...

och vem kan man ringa kl 3 en lörda natt, visst är många vaken, men nyktra?

men som tur är ha ja min räddare...

visst fick ja vänta en stund, men de gjorde inget..

man kan ju inte förvänta sig att folk ska kunna komma direkt jämt..

så de va bara å byta däck då, snälla killar som kom å gjorde de,

ha inte så stor lust å byta däck när ja ha ont...

sen hade ja nog inte kunnat fixa de själv då de va en massa plast å skit i vägen för fästet till domkraften..

men nu sitter reservdäcket där..

tur ja ska byta tillbaka till mammas bil imorn..

men fick ju se min bil medans ja väntade...

va en hummer som körde förbi en del gånger..

fasst ingen stannade å fråga om ja behövde hjälp..inte ens när ja hade varnings blinkersen på...

snällt folk i denna stad...


sen måste ja hem å kolla om min bil är körbar... den ha ju stått hela sommaren.. så kan vara lite lite ström i den...

men de tar vi sen...


nu ska ja sova.. måste lämna tillbaka bilen innan 12 imorn för då ska dom iväg...

ja vem säger att de ska vara lätt...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards