Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Anna - 11 september 2008 20:40

ja de blev en sån idag.. i en spikmatta,...

testade en sån sist ja va dit å fick behandlingen.. de va kanon..

så nu köpte ja mig en egen...

testade den nu ikväll.. men efter 10 min fick ja huvudvärk så då avslutade ja.. men man kan ligga upp till 40 min på den.. men de står att få man huvudvärk, yrsel eller illameående så ska man avsluta, men de handlar om att vänja kroppen.. så ja ska ligga på den imorn igen när ja kommer hem från jobbet...

få se om ja klarar längre då...

känns som om de är en bra investering iallafall...

iallafall om de hjälper mig att få ordning på ryggen...

nyss knäppte de till i bäckenet igen..

få väl hoppas ja tar mig upp ur sängen imorn...

ja ha då inga planer på å vara henmma en dag till...

sen ha vi ju kubb yran på lörda, då kan ja definitivt inte vara hemma..


man skulle bara haft nån som ville massera en så här på kvällarna oxå...

men jag hoppas fortfarande...

fast.. hittade nyss ett kort på mig sen förra helgen... uscha..

jag ser riktigt tjock ut.. men ordning ska de bli på de..

mera träning å försöka undvika onyttiga saker... även fasten ja tycker sånt som choklad är så gott..

ja ja.. ja ska försöka iallafall.. å förhoppningsvis om några månader till så ser ja ut som ja vill...


uscha va ont de gör i mitt bäcken nu...

har en behandling till på månda... lär nog boka en tredje oxå...

f piiip n oxå... de gör jävligt ont att nysa....

ja ja.. har en kropp som om ja vore 100....


Av Anna - 11 september 2008 07:44

va ju å fick behandling mot ryggen i tisdags å trodde att nu borde de ju bli bättre.. men icke då...

igår strax efter 1 va ja tvungen å gå hem..

inge lyckat att stå å jobba när man har så ont i nacken att man får ont i huvudet så man börja må illa..

hängde ni med?

uscha.. är så less på denna värk.. längtar så tills ja ha tränat upp ryggen så ja orkar med...

ja gillar verkligen mitt jobb. ha ingen lust å byta arbetsuppgifter....

bara för att ja ska orka med jobbet...


ska ner å träna ikväll igen..

funderar på å köpa spikmattan då..

om ja så bara slipper värken för några tim är de ju värt de...

sen så.. ja ha ju pengar över denna månad..


känns så otroligt skönt att äntligen kunna byga upp ett sparkonto...

när man ha vare arbetslös i 3 år är de inte lätt att få ekonomin att gå runt igen...

men nu så verka de börja ordna sig...

ska ja kunna bygga en buffert å ha när ja hittar mitt drömhus så är de ju bra att ja börjar nångång...

he he..

nä.. käka lite frukost...

sånt gör ja inte så ofta annars...

de här med å äta på morron innan jobbet är inte min grej.. men nu ha ja vare uppe ett tag så...




Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards