Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna - 10 augusti 2008 13:10

ska man ha...

va tråkigt livet blir annars....

tänk om man inte ha nå drömmar...


mina drömmar just nu är att nån dag hitta nån...

att kunna ha råd med iallafall en av mina drömm bilar :)


va hos mamma igår på surströmmings middag.. gott gott..

tur man ha mamma som äter de då typ ingen av mina väner gör de.. dåliga vänner man har :P

då fickja vetat att på tisdag ska mormor opereras.. sen ska hon ligga inne några dar... fast hon ville inte ha nå besök..

kan man förstå på ett sätt...

hon lär nog inte må så bra så....

uscha...

ja hoppas de går bra för henne,...


ha nyss upplevt lite nostalgi...

kollat på fragglarna..

oj oj..

de är ett bra barnprogram...

helt annat motför dagens barnprogram...

nä.. ut med de nya å in med de gamla...



Av Anna - 7 augusti 2008 20:33

å tänk på hur bra du har de....

tänka på att de alltid finns dom som har de sämre...

fast... gnälla lite vill man ju alltid :)


att man inte ska se hur bra man har de fören de är försent..

att man inte tar vara på stunderna mer....

visst har ja de bra, ett fast jobb, kanon arbetskamrater,pengar på kontot...

fast, ändå ororar ja mig...

kommer lönen å räcka till mina räkningar?

får ja behålla mitt jobb?

( ha snart vare anställd ett år men de känns inte som ja är fast)

de är stora saker för mig....

tänk om?

ja va ju ändå arbetslös i 3 år innan ja fick detta kanon jobb..

så de är nog svårt å släppa oron...


en annan oro finns oxå..

på måndag blir de operation..

då få vi veta exakt hur de ligger till..

just nu ser de bra ut, men vem vet när dom öppnar....

man kan ju aldrig veta förren efteråt...

de är min mormor som ha fått cancer igen...

ucha...

men enligt proverna så va "knölarna" godartade, men vem vet hur den stora ser ut inuti...

fast, hon ha klarat av de en gång..


nu när de är så här, ser man hur fort de kan gå i ens liv..

ja är ändå 25...

lever ensam...

tänk om ja inte hinner skaffa familj innan min mormor går bort?

just nu önska ja så mycket att ja skulle ha fått träffat nån..

nån ja planerar min framtid med...

de kanske är nåt fel på mig?

nåt som inte ja ser....


nåt är de iallafall då ja bara träffar killar som inge annat vill är att leka å sen när dom tröttnat så slängs ja bort...

uscha...

så känns de nu iallafall....eller inte bara just för stunden...

de där ha ja funderat ofta på..

eller så kanske de inte finns nån till alla?`

min kanske redan är upptagen.. de skulle ju vara typiskt min otur...

eller så upptäcker ja försent va de egentligen va ja ville....


ja ja.. sånt är livet...


fast vem vet...

ja kanske ha träffat Han... ja kanske bara inte vet de än..


ja jag ha då ingen aning....


djupa tankar nu....


snart helg...


skönt...

Av Anna - 2 augusti 2008 16:15

ja va ska man säga...

ja är riktigt less just nu...

fast vet egentligen inte på vad....

önska att livet vore lättare...

sucka...


sugen på å fara ut, men orka inte med allt folk som kan bli på krogen..

sugen på å träffa massa folk, men samtidigt igen inte trängseln på krogen...

vet inte riktigt va ja ska göra...

bjuden på typ 2 fester..

fast alla slutar typ med å gå ut på krogen..

sucka...

tänk om livet vore så mycke lättare..


ja ja..

va på stan idag iallafall..

hitta 2 jeans på rea....

jag är fortfarande i chock.... tillräckligt för att ja skulle ta itu med dyngan i lgh å börja städa.. så nu ser de bättre ut....

ja va i stort behov av nya jeans.. ioforsig fick de bli en storlek större än ja bruka men.. va ska man göra..

bara å inse fakta..

ja ha blive tjock.. eller tjockare kanske man ska säga.. he he...

va väl ingen modell direkt innan heller...

ja ja,,.

ett snyggt linne oxå..

så blir de utgång ikväll.. har ja ju kläder iallafall...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards