Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Anna - 19 augusti 2008 21:00

Nyss pratat med mamma..

mormor mår mycket bättre nu.. nu få hon äntligen behålla maten hon äter..

men dom vet inte exakt än vad de beror på...

kan vara dom smärtstillande sprutorna hon ha fått.. eller allt folk som sprang där...

bara å hoppas detta håller i sig...

vill inte att hon ska bli sämre igen....


Av Anna - 19 augusti 2008 17:11

att de är så mycke folk som har en sån här blogg, där man lägger ut exakt allt som händer i ens liv....

visst, jag har oxå en.. men de är ganska skönt att få skriva av sig..

om ens tankar å funderingar...

men å lägga ut exakt allt skulle ja inte kunna...

inte som dom som uppdaterar flera gånger om dagen...

nä.. nångång nu å då så skriver ja här....


ja.. va ska ja säga... om de som inträffade i helgen...

alltså.. gillar inte då de ligger på mig hur de ska sluta..

ha vare med alleles för ofta då man ha känt sig som en komplett idiot bara för att man ha vare intresserad av en kille, sen ha man börja höra av sig m.m tills han bara försvinner...

för de här med förklaringar till varför får ja då aldrig....

så istället fegar ja ur å är de meningen så blir de nåt.. annars... ja då blir de inget...

Ja jag är otroligt väldigt mycket feg....

är ju bara sen ja börja på de här jobbet som mitt självförtroende ha börjat växa lite...

fast inte på alla plan... de funkar de här med å träffa mycke folk, men till de mer privata möten, bli ja blyg å tyst..... inte när ja är full då....

är lite jobbigt, de tycker ja själv.. men ja jobbar på de....

inte så lätt å bara bli framåt å våga saker när man i hela sitt liv vare tyst å tillbaka dragen...

även om ja så gärna vill vissa saker, men våga ja inte så är de lättare å vara tyst å backa undan...

de gör mindre ont då... innan man hinner känna efter för mycke....


uscha, pratar med en kompis på msn å hon undra hur de är med min mormor...

när ja berätta så kom bara tårarna..

uscha.. ja vill inte att hon ska ligga på sjukhuset..

vill ha henne hemma,,. eller i sommarstugan....


just nu vill ja ha nån här.. nån som bara håller om mig å sägar att de blir bra.. men ja våga inte.. inte ens de våga ja fråga min vän om...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards