Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Anna - 27 juli 2008 22:51

ja..imorn ska ja på jobbet igen..

känns bättre i höften, inte helt bra men ja orka inte med å gå å kolla de...

ja måste ju nångång ta mig till jobbet å se hur de går.. ja kan ju inte veta då ja sitter här hemma...

ja ja...


borde ha somnat för längesen.. men men...


rinner som faan ur ögonen...

jobbigt....

vill inte va ensam..

varför ska ja ha så svårt å hitta nån??

ja får ingen... vissa får allt....

sucka...


nä.. blir lugnt på jobbet ett tag.. ja måste... vill inte bli sjukskriven igen för rygg eller höft...


hatar mitt liv just nu...

men imorn kanske de blir bättre


vem vet?? inte ja...


Av Anna - 27 juli 2008 00:06

eller nåt...

ha så jävla ont i höften just nu.. å de strålar ut i benet...

nyss hemkommen från ulvön...

man ha inte vare där på typ 100 år, sen åker man ut 2 gånger samma sommar... å vem vet... kanske de blir en sväng till...

ha gått så bra men då när ja satt hos mamma så knäppte de som till i höften så till och med mamma hörde de sen börja de göra ont...

bara å hoppas detta går över...

ja ha som planer på å börja jobba igen på måndag....

orka inte ha sån här värk..

finns ju inga piller som hjälper mot de heller....

hatar mitt liv...


sen.. en liten önskan från mitt håll...

kan ingen bara snubbla lite för mig? inte falla pladask så de gör ont.. men bara snubbla till lite???


nu bli de dusch...

ja ju till och med lyckats bränna mig...

svider rätt så bra i ansikte å bröst å rygg....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards