Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Anna - 29 juni 2008 19:13

att de är bara å gilla läget....

de är som de är..

men   nån dag kanske???

jag hoppas iallafall....

enda man kan göra... man ska inte leta.. då hittar man de aldrig....

fast vem vet? ja kanske redan haft de??? utan att veta om de...

ja ja...

 seg dag idag.. men skönt i solen iallafall....

skulle bara fått slippa värken....

men snart semester.. sen bli de vila...


la inc nu... se om man få nå ideér på min nästa...

nog för ja ha redan klart va som ska dit.. men sen hur..


mmm.... mig gilla läget...

älskar mina vänner.....

Av Anna - 29 juni 2008 02:59

ja här hade man de för hoppningar att de skulle bli lika kul som förra helgen.. men inte då.. efter typ 2 sekunder så fick man ju vet att man va bara en kul grej...

sen va min kväll förstörd.. sitter nu hemma å gråter....

ja orka inte med detta...

varför ska ja träffa alla idioter....

vill ha nån som gill amig för den ja är.. som inte vill leka med mig.. som inte ser mig som en kul grej...


ja vill bara ha nån som snubblar lite för mig...


ja orka inte ha de så här..


ha nån som håller om en... som säger att de kommer bli bra.. nån som får mig att känna de blir bra...


saknar en person.. saknar nån mycket,...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards