Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 2 december 2007

Av Anna - 2 december 2007 03:04

Kan man tycka om nån för mycke?????

Ja kände de ikväll när ja titta på han då han sov... att ja tycker om han så mycke...jätte mycke...

men är de jätte mycke eller för mycke?

kommer han att lämna mig nu som dom andra gjort?

Jag ha haft en jävla massa otur då de gäller killar....antingen ha ja tyckt om dom men dom inte mig... eller så ha de funnits ett intresse från deras sida oxå så ha de bara gått ett tag så ha dom antinget gått tillbaka till sitt ex.. eller skaffat nån liten blond tjej... de slår aldrig fel...

förmodligen därför nu ja är rädd att de ska sluta som tidigare... men samtidigt han vet om hur ja haft de å han ha sagt att han inte ska göra som dom.. men man ska aldrig säga aldrig...

fy va jobbigt detta är... kommer inte kunna sova mycke inatt för de...


men men


kan ju roa mig med att titta på alla snö som kommer istället....

mysigt med en massa snö....

å de är sån snö att man kan göra snögubbar å så... kanon snö..

ska ju på julbord imorn..

mormor å morfar ska bjuda sina barn å barnbarn....

dom firade 50 årig bröllopsdag i fredags...

tänk å få vara gift så länge...vilken dröm...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards